משלוח חינם בקנייה באתר מעל 350 ש''ח

(דואר רשום או נקודת איסוף דרך UPS)
יתכנו עיכובים במשלוחים עקב המצב הביטחוני

עשיר בנוגדי חמצון חזקים כמו רזברטרול


119 

קרא עוד


* מוצר זה אינו תרופה ולא נועד להחליף טיפול רפואי. המידע לעיל אינו מבוקר על ידי משרד הבריאות
* יתכן שוני מחירים בין האתר לחנות


אבקת אסאי אורגנית

  • 100% אורגני
  • טבעוני, ללא לקטוז, סויה או גלוטן 
  • ללא חומרים משמרים וחומרי מילוי  

אבקת פירות אסאי עשירים בחומרי הזנה, בעלי צבע סגלגל וטעם מיוחד - Organic Acai Powder

פרי האסאי הוא תות שצבעו סגול כהה, הגדל על עץ דקל גבוה ברחבי האזורים הטרופיים של אמריקה המרכזית והדרומית. בטעמו הוא מזכיר שילוב של טעם שוקולד ותותי בר ומרקמו ייחודי דמוי קרם כך שאכילתו מעניקה תחושת מלאות במהלך היום.

אבקת האסאי מכילה מגוון רחב של ויטמינים ומינרלים מזינים כולל ויטמיני B, ויטמין ,K אשלגן ומנגן. הגוון הסגול העמוק של אבקת האסאי שלנו מעיד שהוא עשיר בנוגדי חמצון חזקים כמו רזברטרול. האסאי הוא גם מקור מצוין לחומצות לינולאית ואולאית שהן שומני אומגה חיוניים ותורמים לקבלת עור קורן ושיער בריא וחזק, הפחתת דלקות ומערכת עצבים תקינה.

חוות גידול: גידול הפרי במקומו הטבעי, יערות הגשם של האמזונס, מבטיח ערך תזונתי גבוה מאין כמוהו ! חשבו על העושר, השפע, הפוריות ושגשוג החיים של יערות האמזונס, כל אלה קיימים תודות לתנאי הטבע הייחודיים באיזור זה וכל השפע מתגלם בפירות האסאי. הקציר הידידותי לסביבה של האסאי מייצר הכנסה לקהילות המקומיות והוא אלטרנטיבה כלכלית בת קיימא לכריתת העצים באמזונס. הסחר הבטוח ובר קיימא של מרכיבים מהאמזונס חשוב לעתיד שלנו על כדור הארץ. גרגרי האסאי נקטפים ידנית. לאחר מכן סוחטים את הגרגרים למיץ ובעזרת טכנולוגיה של ייבוש בהקפאה המיץ הופך מצב צבירה לאבקה תוך שמירת הערכים התזונתיים שלו.

תכולה:113 גרם.

אין לייחס לרשום התוויה רפואית
תכולה
113 גרם
טבעוני
כן