משלוח חינם בקנייה באתר מעל 350 ש''ח

(דואר רשום או נקודת איסוף דרך UPS)
יתכנו עיכובים במשלוחים עקב המצב הביטחוני

מזון על רב עוצמה


110 

קרא עוד


* מוצר זה אינו תרופה ולא נועד להחליף טיפול רפואי. המידע לעיל אינו מבוקר על ידי משרד הבריאות
* יתכן שוני מחירים בין האתר לחנות


אבקת מאקה - maca powder - של פוקה PUKKA

  • 100% אורגני
  • טבעוני, ללא לקטוז, סויה או גלוטן 
  • ללא חומרים משמרים וחומרי מילוי  

אבקת שורש מאקה המשמש כאדפטוגן, מאזן הורמונלי ומקור לרכיבים תזונתיים רבים.

שורש המאקה הוא מזון על רב עוצמה שמקורו בהרי האנדים של פרו. הוא שימש את הילידים תושבי האנדים כמקור תזונה וריפוי במשך אלפי שנים. צמח המאקה, ובמיוחד השורש שלו, משמש זה זמן רב כמזון על. באימפריה של שבטי האינקה שורש המאקה הוערך מאחר שיש לו תכונות של אדפטוגן - הוא משמש להזנה ולאיזון של המערכת האנדוקרינית של הגוף.

אבקת המאקה עשירה בחומרי הזנה וכוללת חומצות אמינו וסטרולים צמחיים, חומצות שומן וסיבים תזונתיים. היא גם עשירה בויטמינים כמו B1, B2, C, D, E, ובמינרלים כמו: ברזל, אשלגן, נחושת, מגנזיום, סלניום, זרחן וסידן ובאלקלואיד ייחודי הנמצא בצמח. התכונות האדפטוגניות והערכים התזונתיים מאפשרים תמיכה אינדיווידואלית בכל אדם לפי צרכיו האישיים. האלקואידים המיוחדים מאפשרים בצמח הקניית איזון וכוח ובהתמודדות עם מצבי לחץ. המאקה מעניקה אנרגיה לגוף בטבעיות וברכות, ללא התזזיתיות וההתרסקות הכרוכות בצריכת קפאין. שורש המאקה גם מסייע למערכת הרבייה, כיוון שהוא מאזן את ההורמונים ומגביר את הפוריות.

חוות גידול: המאקה הוא צמח עשבוני שמקורו בהרי האנדים שבבוליביה ובפרו. החקלאים שלנו בוחרים ביד את מיטב שורשי המאקה, מייבשים בעדינות וטוחנים אותם. תהליך זהיר זה משמר את הנוטריינטים והאיכויות של המאקה.

איך להשתמש: מנת הגשה (כפית 5 גרם) ליום .

תכולה: 227 גרם

.

אין לייחס לרשום התוויה רפואית
תכולה
227 גרם
הוראות שימוש
מנת הגשה (כפית 5 גרם) ליום
טבעוני
כן