משלוח חינם בקנייה באתר מעל 350 ש''ח

(דואר רשום או נקודת איסוף דרך UPS)
יתכנו עיכובים במשלוחים עקב המצב הביטחוני

50 מ"ל


28 

קרא עוד


* מוצר זה אינו תרופה ולא נועד להחליף טיפול רפואי. המידע לעיל אינו מבוקר על ידי משרד הבריאות


חמאת שיאה גולמית בכבישה קרה – 50 מ"ל


חמאת שיאה בכבישה קרה, אורגנית וגולמית, הנטחנת בקליפתה ונכבשת בשיא העדינות.

חמאת השיאה הגולמית היא מיצוי בכבישה קרה של אגוז מעץ הקריטה (בשמו המוכר יותר בארץ: השיאה) שגדל בר בסוואנות של מערב אפריקה.

חמאת שיאה בכבישה קרה וגולמית נחשבת הסוג הכי איכותי מכל סוגי חמאת השיאה הנמכרים. יש לה ריח אגוזי עשיר וצבע צהבהב, והאיכויות שלה הופכות אותה למעולה בשימוש ישיר על העור וגם כחלק ממתכונים של מוצרים קוסמטיים טבעיים. 

חשוב חשוב לשים לב. 

כיון שחמאת שיאה בכבישה קרה נטחנת עם קליפתה בכבישה קרה, יש לה צבע צהבהב – קרמי אופייני (היא לא לבנה) ויש לה ריח אופייני די דומיננטי. 


תשומת לב לגבי המרקם:

חמאת שיאה היא חומר גולמי, ללא תוספות. היא מתקשה בחום נמוך ומתרככת בחום גבוה. חום של מעל 35 מעלות ישנה את המרקם שלה. 

מה ההבדל בין חמאת שיאה גולמית אורגנית בכבישה קרה לעומת חמאת שיאה לבנה אורגנית?

חמאת שיאה גולמית בכבישה קרה עשויה מכל האגוז, עם הקליפה ובתהליך בכבישה קרה. כבישה קרה של חמאת שיאה דומה לכבישה קרה בשמן זית – סחיטה בטמפרטורה נמוכה של כל אגוז השיאה, כולל הקליפה, ואז הפרדת השמן משאר רכיבי האגוז (מים, משקעים וכן הלאה).

זו השיטה הכי איכותית להפיק אותה, אבל יש לה ריח די חזק, קצת כמו אפר מדורה או מעושן. לא כולם אוהבים אותו והוא די דומיננטי יחסית למוצר קוסמטי. הצבע של חמאת שיאה בכבישה קרה הוא יותר צהבהב וכהה.

אם עוד לא הכרתם את חמאת השיאה הגולמית והריח הייחודי שלה, כדאי להריח אותה קודם בחנויות או במקום אחר, או לקנות את חמאת השיאה הטהורה.

חמאת השיאה הלבנה עוברת תהליך עיבוד מורכב יותר. השיאה גם אורגנית, אבל בשלב הראשון מסירים ממנה את הקליפה, ונשאר רק פנים האגוז. לאחר מכן כובשים את אגוז השיאה בעדינות, ובתהליך כבישה, מפיקים את השמן. עכשיו חמאת השיאה הלבנה עוברת שלב נוסף להסרת שאריות הריח בזיכוך עדין, אבל בטמפרטורה שלא יכולה להיות מוגדרת ככבישה קרה.

היתרון של חמאת השיאה הלבנה הוא הריח העדין והנעים שלה, כמו גם הצבע הנייטרלי יותר שלה.


גודל ואריזה

50 מ"ל בצנצנת פלסטיק איכותית.

רשיון

חמאת שיאה גולמית אורגנית בכבישה קרה הינה ברשיון משרד הבריאות, בפיקוח ואישור משרד הבריאות, מכון התקנים ,תקני ה-GMP ו- ISO22716 המחמירים לקוסמטיקה.

תוקף

18 חודשים.

הוראות שימוש:

יש למרוח כמות קטנה של חמאת שיאה בכבישה קרה לפי הצורך. חמאת השיאה נמסה במגע עם חום הגוף.
אין צורך למרוח כמות גדולה של חמאת שיאה בכבישה קרה, כי היא מרוכזת ואיכותית מאוד. כמות גדולה מקשה על הספיגה של החמאת השיאה וגורמת לתחושה שומנית ודביקה יתר על המידה.

רכיבים: 

100% חמאת שיאה גולמית אורגנית המופקת בכבישה קרה.
Butyrospermum Parkii (Shea) butter.
אין לייחס לרשום התוויה רפואית


תכולה
50 מ"ל