משלוח חינם בקנייה באתר מעל 350 ש''ח

(דואר רשום או נקודת איסוף דרך UPS)
יתכנו עיכובים במשלוחים עקב המצב הביטחוני






לקוחות יקרים
החנות תהיה סגורה בתאריכים
18/4/24 -30/4/24
הזמנות שיתקבלו מהתאריך ה- 17/4/24 יטופלו וישלחו לאחר החג.
חג שמח לכולם

90 כמוסות


75 99-24.24%

קרא עוד


* מוצר זה אינו תרופה ולא נועד להחליף טיפול רפואי. המידע לעיל אינו מבוקר על ידי משרד הבריאות
* יתכן שוני מחירים בין האתר לחנות


מגנזיום טאורט - Magnesium taurate

מגנזיום טאורט היא תרכובת ייחודית המשלבת מגנזיום, מינרל חיוני, עם טאורין, תרכובת דמוית חומצות אמינו. שילוב זה מציע אפקט סינרגטי, המספק הן את היתרונות של מגנזיום וטאורין בצורה הנספגת בקלות בגוף. להלן כמה מהיתרונות הבריאותיים הבולטים הקשורים למגנזיום טאורט:

בריאות לב וכלי דם: אחד היתרונות הבולטים של מגנזיום טאורט הוא השפעתו החיובית על בריאות הלב. למגנזיום תפקיד מרכזי בשמירה על קצב לב תקין ומניעת הצטברות של טסיות דם, מה שעלול להוביל להיווצרות קריש. לעומת זאת, הוכח כי טאורין תומך ברמות לחץ דם בריאות ומשפר את תפקוד החדר השמאלי של הלב. יחד, הם יכולים להיות צמד חזק לתמיכה בבריאות הלב וכלי הדם הכללית.

תמיכה נוירולוגית: מגנזיום מכונה לעתים קרובות “מינרל הרפיה” בשל תפקידו בוויסות הנוירוטרנסמיטורים, אשר בתורו יכול לסייע בהפחתת תסמיני החרדה ולקדם תחושת רוגע. לטאורין יש גם תכונות נוירו-פרוטקטיביות והוא יכול לווסת ההעברה העצבית. זה הופך את המגנזיום טאוראט לבחירה פוטנציאלית עבור אלה המבקשים לתמוך במצב הרוח ובתפקוד קוגניטיבי.

תפקוד השרירים והתאוששות: מגנזיום חיוני להתכווצות השרירים והרפיה. מחסור ממנו עלול להוביל להתכווצויות שרירים, חולשה ועייפות. טאורין הוכח כמפחית נזק לשרירים ולחץ חמצוני, במיוחד לאחר פעילות גופנית. ספורטאים או בעלי אורח חיים פעיל עשויים למצוא במגנזיום טאוראט כמועיל להתאוששות השרירים ולביצועים.

שינה משופרת: גם מגנזיום וגם טאורין נקשרים לשיפור איכות השינה. מגנזיום עוזר לווסת את מחזורי השינה והערות של הגוף, בעוד טאורין יכול לשפר את הייצור של הנוירוטרנסמיטור GABA, המעודד רגיעה ושינה.

בריאות העצם: מגנזיום הוא שחקן מפתח ביצירת עצם ומשפיע על פעילות האוסטאובלסטים והאוסטאוקלסטים, תאים האחראים לבנייה ופירוק רקמת העצם. צריכה קבועה יכולה לתמוך בבריאות העצם ובצפיפות הכללית.

יתרונות

  • מגנזיום קשור במלואו – Fully chelated
  • כל כמוסה מכילה 45 מ”ג מגנזיום אלמנטלי.
  • לא תוספת סוכר, ממתיקים מלאכותיים או חומרים משמרים.
  • כשר בהשגחת בד”צ בית יוסף.
  • מכיל רכיבים ממקור צמחי בלבד, ללא רכיבים מן החי – מתאים לצמחונים ולטבעונים.
  • מיוצר במעבדות צמחי מרפא בע”מ, מפעל ישראלי כחול לבן בעל תקן GMP, הכפוף לכל סטנדרטי האיכות הבינלאומיים המחמירים ביותר לייצור  תוספי תזונה וביניהם ISO 22000 ו-,ISO 9001 המפוקחים על ידי IQC  המכון לבקרה ואיכות, ובכך מבטיחים תהליכי ייצור ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר.

הוראות שימוש

כמוסה אחת ביום עם שתיה, תוך כדי הארוחה.

רכיבים

מגנזיום טאורט, הכמוסה (תאית צמחית), מונעי התגיישות (טריקלציום פוספאט, תאית, מגנזיום סטיאראט, סיליקה דיאוקסיד).

תכולה: 90 כמוסות

הכתוב מסתמך על גישות של הרפואה העממית ואינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת, הנחייה, המלצה או עצה לשימוש, שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי.
נשים בהיריון, מניקות, ילדים והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש בתוספי תזונה.


אין לייחס לרשום התוויה רפואית
תכולה
90 כמוסות
כשרות
כשר בהשגחת בד”צ בית יוסף
הוראות שימוש
כמוסה אחת ביום עם שתיה, תוך כדי הארוחה.