משלוח חינם בקנייה באתר מעל 350 ש''ח

(דואר רשום או נקודת איסוף דרך UPS)
יתכנו עיכובים במשלוחים עקב המצב הביטחוני

עם בוץ ים המלח, חימר ירוק ושמן נבט חיטה


31 

קרא עוד


* מוצר זה אינו תרופה ולא נועד להחליף טיפול רפואי. המידע לעיל אינו מבוקר על ידי משרד הבריאות


מסכה לפנים פילינג עדין עם בוץ ים המלח, חימר ירוק ושמן נבט חיטה


מנקה ומחדשת את עור הפנים שלך בצורה ממש מורגשת ומשמעותית.

המסכה לפנים גם מזינה ומרככת, ומסירה את שכבת התאים המתים מהעור שלך.
ובמקביל, היא מזינה בשפע מינרלים, ויטמינים (שמן נבט החיטה המעולה) וקומפלקס מוצלח וייחודי של לחות עמוקה שמורגשת לאורך כל היום.

ואיך המסכה לפנים מרגישה?

  • המרקם שלה עשיר וקרמי, עם נעימות קרירה של בוץ ים המלח טהור. התחושה בזמן השימוש, ובעיקר אחריו, היא של רעננות, הזנה, חידוש עור הפנים.
  • האפקט אחרי השימוש במסכה לפנים הוא של עור מתוח, רענן, קורן ונקי יותר.
  • כמובן שהיא 100% טבעית, וכל החומרים הם לגמרי צמחיים (מלבד בוץ ים המלח, חימר צרפתי ירוק ואדמת חוואר – שהם מאימא אדמה ובריאים).
  • אין צורך לומר שאין במסכה לפנים שלנו SLS, חומרים משמרים כימיים, פנוקסיאתנול, תוצרי נפט, חומרי ריח מלאכותיים, פרבנים, וכל דבר אחר מהסוג הזה.

תוקף

18 חודשים מיום הייצור, 12 חודשים מיום הפתיחה (PAO).

כמות ואריזה

50 מ"ל בשפורפרת  אקולוגית איכותית, מיוצרת בישראל, 100% ניתנת למחזור.

רישיון

ברישיון משרד הבריאות

הוראות שימוש:

1. מסכת פילינג מהיר, מרענן ומחדש.

שוטפים את הפנים ומשאירים אותן רטובות מעט, "צובעים" את הפנים עם המסכה לפנים (בעיקר אזור ה-T, על האף, צידי האף, סנטר, מצח, ונקודות תורפה אחרות).

מעסים את המסכה מאוד בעדינות (המטרה היא לא "לשייף" לעצמך את העור…) – מעין ליטוף בתנועות מעגליות. שוטפים את הפנים תוך כדי המשך תנועות הליטוף/עיסוי עד שהפנים נקיות. אפשר לעשות את כל השלבים האלה תוך כדי המקלחת.

מומלץ מאוד לסיים את הטיפול עם קרם פנים טבעי מעולה או סרום הזנה טוב. אחרי הטיפול עם המסכה לפנים, האפקט של קרם הלחות יוגבר מאוד, כי המסכה לפנים מסירה את השכבה הקרנית הקשה של העור, ו"פותחת" אותו לקבל הזנה והתחדשות.

רכיבים ומידע נוסף:

בוץ ים המלח, מים מזוקקים, אדמת חוואר, חימר צרפתי ירוק, תמציות שימור צמחיות, סורביטול (לחות המופקת מסירופ תירס), תמצית לחות (מבוססת קליסטול טבעי שמופק מעצים מזן מיוחד), שמן נבט חיטה, גליצרין צמחי, חומצת לימון צמחי, תמצית לחות ושימור המופקת מגליצרין ושמן קוקוס, קסנטן גאם, שמן אתרי לבנדר, שמן אתרי גרניום, שמן אתרי אלמי, שמן אתרי פצ'ולי.

Maris Limus, Aqua, Illite, Montmorillonite, Glycerin & Aqua & Sodium Levulinate & Sodium Anisate, Sorbitol, Xylitylglucoside & Anhydroxylitol & Xylitol, Triticum Vulgare Germ Oil, Glycerin, Glyceryl Caprylate, Xanthan Gum, Citric Acid, Lavender (Lavandula Angustifolia) Oil, Pelargonium Graveolens Oil, Canarium Luzonicum Gum Oil, Pogostemon Cablin (Patchouli) Leaf Oil.

 

עוד קצת על חומרי הגלם במסכה לפנים שלנו

 

בוץ ים המלח טהור

התפקיד של בוץ ים המלח במסכה לפנים הוא מצד אחד להעניק הזנת מינרלים עמוקה ומצד שני לספוח שומנים מיותרים ולתת פילינג עדין. לבוץ ים המלח יש גרגיריות עדינה ומיוחדת שמאוד מחזקת את פעולת העיסוי במסכה לפנים. העיסוי, בזכות הפילינג של הבוץ, מסיר תאי עור מתים בשכבה הקרנית. בנוסף, לבוץ ים המלח יש תכונה נפלאה של ספיחת שומנים מהעור, שמודגשת מאוד על ידי העיסוי במסכה לפנים, שמשחרר את השומנים ומפנה אותם מהעור. תפקידים חשובים נוספים של הבוץ במסכה לפנים הם המרצת מחזור הדם בעור פנים והזנת עור הפנים בשפע של מינרלים חיוניים. במקרה שתבחרו להשאיר אותה כמה דקות על העור, אפקט הזנת המינרלים של המסכה לפנים יהיה יותר משמעותי. כמובן שהפעולות האלה של בוץ ים המלח במסכה לפנים עוזרות וחשובות ביותר להתחדשות וחיוניות המראה של הפנים.

 

חימר צרפתי ירוק ואדמת חוואר

מענקים למסכה לפנים שלנו השלמה של מינרלים חשובים, מעין "תוסף תזונה" לבוץ. חוץ מזה, הם נותנים גרגיריות מגוונת למסכה לפנים, ומשלימים את אפקט הפילינג. הם מנקים, ממריצים ומסירים שומן מיותר כמו בוץ ים המלח. חימר ירוק הוא תרכובת של מינרלים חיוניים, תחמוצת ברזל וצמחים מפורקים כמו סוגים שונים של אצות ים. הצבע של החימר הוא באמת ירוק, וככל שהחימר ירוק יותר, כך הערכים שלו גבוהים ומועילים יותר. במסכה לפנים שלנו אנחנו משתמשים בחימר ירוק שמיובא מצרפת, והוא באיכות מדהימה. השימוש העיקרי של החימר הירוק ברפואה הטבעית ובמסכה לפנים שלנו הוא טיהור וניקוי רעלים. זאת מכיוון שהוא מכיל מגוון רחב של רכיבים סופגים אשר מנקים את העור מלכלוך ומרעלים. רכיבים אלו מייצבים את רמת השומנים בעור ומאיצים את חילוף תאי העור, כך למעשה החימר הירוק מונע הצטברות של שומנים בפנים ומונע פצעונים ואקנה. החימר מסייע במסכה לפנים בהקטנת נקבוביות העור, הוא מסיר תאי עור מתים וגורם לעור הפנים להיות חלק ורענן. החימר הירוק במסכה לפנים מכיל כמות רבה של מינרלים כמו מגנזיום, קלציום, פוטסיום, אבץ, ברזל, נחושת וקובלט. כל המינרלים יחד מעכבים את תהליך ההזדקנות ומאזנים את האיזון הטבעי של הגוף.

 

תמציות צמחיות – Glycerin & Aqua & Sodium Levulinate & Sodium Anisate

התמציות האלו הן פיתוח ייחודי, אקולוגי ומתקדם ביותר שאנחנו רוכשים למסכה לפנים שלנו במיוחד מחברה אלופה בגרמניה. הן מופקות מצמחים בלבד, בלי שום כימיכלים, אפילו כאלה שנחשבים מאושרים למסכות פנים טבעיות ונפוצים בשוק (כמו Sodium benzoate). אנחנו גאים מאוד שהמסכה לפנים שלנו משומרת עם חומרים בריאים וצמחיים בלבד, ושהיא פורצת דרך מהפכנית בשוק בנושא הזה. תמציות השימור במסכה לפנים שלנו הן המילה הבאה בתחום השימור הטבעי והבריא. הן מאוד יקרות – אבל מדהימות. חוץ מלשמר בצורה בריאה וטבעית, הן גם מעניקות לחות ורכות נפלאה לעור.

 

משמר צמחי – Glyceryl Caprylate

גם הוא 100% צמחי, והוא משלים את הפעולה האנטי-בקטריאלית הטבעית של התמציות במסכה לפנים. הוא גם תורם המון לעור הפנים, הוא מעניק לו לחות עמוקה, שחשובה כדי לאזן את האפקט סופח השומניות של בוץ ים המלח, אדמת החוואר והחימר הירוק שמסכה לפנים.

 

קסיליטולים – Xylitylglucoside* & Anhydroxylitol* & Xylitol

הקסיליטולים הם חומרי סופר-לחות במסכה לפנים. יקרים מאוד, מתקדמים מאוד ו-100% צמחיים ובריאים. הקסיליטולים שבמסכה לפנים מופקים מעצי יער צפוניים (בירץ' ומינים דומים), והם עושים עבודה מדהימה בהענקת לחות משמעותית לטווח ארוך מאוד (אפילו עד 24 שעות מהשימוש במסכה לפנים). שלושת הקסיליטולים ששילבנו במסכה לפנים מדורגים בדירוג "0" (הכי בטוח שיש ב-EWG).

 

סורביטול

בחרנו בסורביטול למסכה לפנים שלנו בגלל שהוא חומר לחות מדהים וטבעי לעור. סורביטול מופיע בטבע בפירות נשירים ובפירות יער. בכמויות גדולות יותר, הוא מופק מסירופ תירס או סוכרים אחרים. הסורביטול שבמסכה לפנים שלנו מצטרף לנבחרת חומרי הלחות שבה ועוזר למשוך ולקבע את הלחות בעור לאורך זמן ובאפקטיביות. כמו שאמרנו קודם, הלחות חשובה לנו מאוד במסכה לפנים בגלל אפקט הסרת השומניות שלה. מדורג בדירוג "0" (הכי בטוח שיש) באתר EWG, ומוגדר על ידי ה-FDA בתור GRAS – Generally Regarded As Safe) – שאומר שזה חומר בטוח לחלוטין.

 

גליצרין – Glycerin

השחקן השישי בנבחרת הלחות במסכה לפנים שלנו. כן, לא הגזמנו. בטח שמת לב כמה היה חשוב לנו שהפנים שלך יהיו לחות, רכות ונעימות אחרי השימוש במסכה לפנים. באופן סינרגי עם שאר חומרי הלחות, גם הגליצרין מעולה במשיכה ושמירה של הלחות בעור, מה שנותן עור רך, עשיר וגמיש לאחר השימוש במסכה לפנים. הגליצרין שבמסכה לפנים שלנו צמחי, טבעי ובריא לגמרי. גם הוא מוגדר על ידי ה-FDA כ- GRAS Generally Regarded As Safe, שהוא הדירוג הבטוח ביותר.

 

שמן נבט חיטה – Triticum Vulgare Germ Oil

שמן נהדר ויקר למסכה לפנים ולסרומים לפנים. הוא נספג מעולה בעור, בלי להיות שומני מידי. אבל מאידך, הוא מלא בויטמין E ואנטי-אוקסידנטים, ויטמין A, B ו-D, לכן בחרנו בו למסכה לפנים שלנו – מצד אחת לתת לחות וגמישות, ומצד שני להעשיר את העור בהמון הזנה טהורה. ברפואה הטבעית אומרים שהוא עוזר בצורה מדהימה נגד קמטים ובעיות עור אחרות.

 

תערובת שמנים אתריים סינרגית למסכה לפנים

כמו שאתם יודעים, לשמנים אתריים יש פעילות מאוד חזקה על העור בחכמת הארומתרפיה. הרכבנו למסכה לפנים שלנו תערובת נהדרת של לבנדר High Altitude בולגרי או צרפתי, גרניום איכותי, אלמי, פצ'ולי – כל אחד מהשמנים האלה נבחר למסכה לפנים שלנו לאחר מחשבה ומחקר מעמיק. חיפשנו למסכה לפנים פעילות של הרגעת אדמומיות, טיפול בפצעים ובאקנה ושיפור טונוס העור וצמצום הקמטוטים. השמנים האתריים במסכה לפנים יוצרים תרכובת סינרגית ונפלאה שעוזרת לשמור על פנים בריאות, קורנות ושמחות!

 

English Description – Natural Green Clay and Dead Sea Mud Cleansing mask

Michal’s mask is a masterpiece, loved and appreciated in Israel as a classic. It has this perfect effect of deep skin refreshment that has made this mask a signature product. It leaves the skin noticeably soft, renewed and enriched with powerful Dead Sea minerals.

It thoroughly cleans, removes dead skin and adds active healing nutrients to your skin. It also nourishes and rehydrates your face with active natural moisturizers.

The result: A happy, shining, refreshed and nourished face all day long!

The texture is rich, smooth and creamy. The feeling when applying the mask, and especially afterward, is really refreshing.

It is crafted from a combination of the finest quality local Dead Sea mud, green and Illite clays, organic cold-pressed wheat-germ oil, and an advanced trio of deep moisturizing natural ingredients. But, after all, you will have to try it to really tell the difference. So, how did we do?

1.7 Fl. Oz.

Use

Apply an even layer to moist skin. If you have time, you can let the mask dry for 5-7 minutes, Rub in with gentle circular motions all over your face, and then wash the mask off with warm water, while continuing to massage the face. Follow with a moisturizer. The moisturizer’s effect will be greatly enhanced by the mask.

Product information

Keep in a cool and dry place. Do not use the product if you have a known allergy or sensitivity to any of the ingredients.
Manufactured and distributed by Michal's Natural Soap LTD, PO BOX 25, Dalton Industrial Park, Israel.

 

אין לייחס לרשום התוויה רפואית


תכולה
50 מ"ל