משלוח חינם בקנייה באתר מעל 350 ש''ח

(דואר רשום או נקודת איסוף דרך UPS)
יתכנו עיכובים במשלוחים עקב המצב הביטחוני






לקוחות יקרים
החנות תהיה סגורה בתאריכים
18/4/24 -30/4/24
הזמנות שיתקבלו מהתאריך ה- 17/4/24 יטופלו וישלחו לאחר החג.
חג שמח לכולם

עם חמאת שיאה, קקאו, וחוחובה אורגנית


65 

קרא עוד


* מוצר זה אינו תרופה ולא נועד להחליף טיפול רפואי. המידע לעיל אינו מבוקר על ידי משרד הבריאות



מסכת הזנה ארומתרפית לשיער עם חמאת שיאה, קקאו, וחוחובה אורגנית

מה עובר על השיער שלנו! שמש, מים, רוח והכי גרוע, מוצרי טיפוח לשיער שממש לא עושים טוב לבריאות השיער.

מסכת ההזנה נועדה לתת לשיער שלכם מנה הגונה של הזנה טבעית ובריאות. מסכה בעלת הרכב מנצח של חומרי גלם משובחים בתוספת שמנים אתריים שמבריאים ומטפחים את השיער. המסכה מאוד מרוכזת בחומרים מזינים ופעילים ויש צורך בכמות קטנה מאוד בכל פעם על מנת ליצור אפקט הזנה וחיזוק גדול היוצרים הרמוניה של בריאות לשיער ולקרקפת.

המסכה 100% צמחית, ואיכותית ביותר. זה אומר שכל החומרים, כולל הכול (חוץ מהמים, כמובן), מגיעים ממקור צמחי, איכותי וטבעי – ולא כימי.

זה הישג עצום, שכמעט ולא קיים בעולם הקוסמטיקה הטבעית! זה אומר, למשל, שאת החומרים שמונעים את הקלקול של המסכה מייבאים במיוחד מחברה גרמנית שמובילה את תחום השימור הטבעי בעולם – וזה עולה הרבה יותר ממשמרים אחרים שמקובלים בקוסמטיקה טבעית. אבל זה שווה את זה – כי זה אומר שכל המסכה צמחית, בטוחה, ובריאה.

המסכה מזינה, מאזנת ותורמת לבריאות השיער, וכך עוזרת במניעת נשירה, עיבוי וחיזוק שורשי השיער.

רכיבים:

רכיבים (הכל כולל הכל)

Aqua, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Aloe Barbadensis Leaf Juice**, Cetyl Alcohol*, Cocos Nucifera (Coconut) Oil**, Glycerin*, Glyceryl Stearate*, Cetearyl Alcohol*, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter**, C14-22 Alcohols*, Coco-Glucoside*, Glyceryl Caprylate*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil**, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter**, Xylitylglucoside*, Anhydroxylitol*, C12-20 Alkyl Glucoside*, Hydrolyzed Oat Protein*, Lavandula Hybrida Oil*, Caprylhydroxamic Acid*, Xylitol*, Guar Gum*, Myrtus Communis Oil*, Tocopherol*, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Stem Oil*, Citric Acid*, Sodium Levulinate*, Glucose*, Pelargonium Graveolens Oil*, Sodium Anisate*, Pogostemon Cablin Oil*, Cupressus Sempervirens Oil*, Cedrus Atlantica Wood Oil*, Citronellol*, Limonene*, Linalool*.

** – צמחי ואורגני

* – מקור צמחי

גודל ואריזה

150 מ”ל בשפופרת 100% אקולוגית שעשויה מ-50% פלסטיק ממוחזר שחזר מהשוק ו-50% קנה סוכר.

הוראות שימוש:

אפשר להשתמש במסכה לשיער בכמה דרכים. הבחירה תהיה לרוב לפי סוג השיער, המטרה שאנחנו רוצים להשיג וזמן ההתעסקות הרצוי. ההמלצה היא לשים תמיד את הכמות הכי קטנה שנראה שתספיק, ואז, אם לא מספיק, להוסיף עוד.

  1. החלפת מרכך שיער במסכת ההזנה לשיער: אפשר, במקום מרכך שיער, לצאת מהמקלחת אחרי חפיפה, ועל שיער לח לשים מעט מסכה ולסרק לתוך השיער, מהשורשים ועד לקצוות. במקרה הזה, לרוב לא שוטפים את המסכה והיא נשארת ונספגת לאט לאט לתוך השערות ומזינה אותן. מומלץ לילדים ממש, וגם לשיער יבש מאוד, מתולתל ו/או קצר.
  2. הזנה של הקרקפת ו/או השורשים בחומרים טובים: במקרה זה, על שיער לח (תמיד עדיף), מעסים כמות קטנה של מסכה לתוך הקרקפת ו/או הקצוות. משאירים לפחות ½ שעה, אפשר גם יותר בשמחה, ואז שוטפים.
  3. טיפול והזנה בשיער יבש, מתולתל ו/או עבה. במקרה זה, כדאי לשים כמות מעט גדולה יותר (שוב, להתחיל ממעט ולהוסיף כמה שהשיער צריך), לעסות, לסרק את השיער ולהשאיר, ללא שטיפה.

חשוב לשים לב

שיער דק, דליל ו/או חלק ישמחו לכמות קטנה של מסכה, שפריץ אחד, על הקצוות בדרך כלל, אולי מעט על הקרקפת. בדרך כלל לא יהיה צורך ביותר. פעם ביום או פעם בשבוע, לפי הצורך. אם יש הרגשה כבדה על השיער, זה סימן לשים פחות, או שאולי אין צורך בכלל.

שיער עבה, מתולתל ו/או יבש ישמחו לכמות גדולה יותר של מסכת הזנה, והניסיון מלמד שרבות משאירות אותו על השיער ללא שטיפה ורק מחדשות את הטיפול אחת לכמה ימים.

קרקפת שומנית ו/או שיער שומני בדרך כלל לא יצטרכו כלל שימוש במסכה זו והיא תרגיש להם שומנית מדי.

רישיון

ברישיון משרד הבריאות.  בהסמכה ממכון התקנים הישראלי של GMP לקוסמטיקה.
ותקן ISO-22716 לייצור קוסמטיקה טבעית.

 אזהרות

יש לשמור את המוצר במקום קריר ומוצל. אין להשתמש אם ידועה או מתפתחת רגישות לאחד המרכיבים. יש להימנע ממגע עם העיניים. יש להרחיק מהישג ידם של ילדים. לא למאכל.

אזהרות

המוצרים אינם תרופות, תכונות הטיפוח והריפוי של השמנים הצמחיים מבוססים על הידוע בתחום הרפואה הטבעית בכלל והארומתרפיה בפרט. מי שיודע שיש לו רגישות רצוי שינסה מעט מהמוצר לפני התחלת שימוש שוטף.

אין לייחס לרשום התוויה רפואית


תכולה
150 מ"ל