משלוח חינם בקנייה באתר מעל 350 ש''ח

(דואר רשום או נקודת איסוף דרך UPS)
יתכנו עיכובים במשלוחים עקב המצב הביטחוני






לקוחות יקרים
החנות תהיה סגורה בתאריכים
18/4/24 -30/4/24
הזמנות שיתקבלו מהתאריך ה- 17/4/24 יטופלו וישלחו לאחר החג.
חג שמח לכולם

לשיקום העור


90 

קרא עוד


* מוצר זה אינו תרופה ולא נועד להחליף טיפול רפואי. המידע לעיל אינו מבוקר על ידי משרד הבריאות
* יתכן שוני מחירים בין האתר לחנות

משחת פרופוליס - PROPOLIS

לשיקום העור

תכולה: 30 מ"ל.

המשחה מיוצרת מפרופוליס משובח  וטהור המזרז תהליכי ריפוי העור. משחת פרופוליס לשיקום העור TOUSON בעלת תכונות אנטי-בקטריאליות (מחטא), אפיטליזנטיות (בונה רקמות), אנלגסי (מרגיע כאבים). משחה בעלת תכונות מרפאות רחבות כגון חיטוי, מאיץ תהליך שיקום תאיי העור ועשירה בנוגדי חמצון. לאחר מחרקים רבים הוכח שהחומר הטבעי פרופוליס יעיל ביותר להגלדה מהירה ואיכותית, בונה רקמות בריאות תוך זמן קצר. משחה מתאימה לריפוי: פצעים, כוויות, פטרת, אקזמות, יובש, סדקים, זיהומים, פצעי לחץ, אידיאלית לטיפול בפצעי חולי סכרת, סדקים ו/או פטריות בפטמה, שושנה ברגל, הרפס, גירודים, יעילה ביותר לטיפול באטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור), קשקשי פסוריאזיס, תפרחת חיתולים, יבלות, שערה בעין, פרונקל.

מתאים לטיפול ביובש וסדקים בידיים וברגלים או יובש במרפק, סדקים בידיים וברגלים הינם תופעה שכיחה בעיקר בחורף. משחת פרופוליס לשיקום העור  TOUSON היא בעלת תכונות מרפאות ומשפיעה על הרקמות הפנימיות של העור. המשחה משקמת עור פגום, מגלידה במהירות, מחייה תאים, מרגיעה כאבים ומחטא. אפילו במקרים בהם מסתבך המצב עם זיהום פטרייתי בעור, משחה זו מרפאה. פתרון חיצוני זה הינו קל לשימוש ומקל מאוד על המטרד של סדקים ויובש בעור.

ולטיפול ברגל סוכרתית, אחת מתופעות הסוכרת קרויה בשם "רגל סוכרתית". כל סוגי הפצעים אצל חולי סכרת קשים להגלדה. תופעה הנובעת מחוסר זרימת דם בכלי דם דקים. לתופעה זו יש השפעה גם על המערכת הנירולוגית והביטוי הוא בחוסר מיחוש או הרדמה, מה שגורם הרבה פעמים לסבל וכאב רב. סבל זה נמשך תקופה ארוכה עד שנסגר הפצע. לעיתים כאשר לא מצליחים לסגור את הפצע כי אינו מגליד נאלצים לכרות את החלק, עקב הזיהום והנקרוזה שמתפתחים במקום. המשחה נוחה לשימוש והתחבושת אינה נדבקת לפצע.



אין לייחס לרשום התוויה רפואית


תכולה
30 מ"ל