משלוח חינם בקנייה באתר מעל 350 ש''ח

(דואר רשום או נקודת איסוף דרך UPS)
יתכנו עיכובים במשלוחים עקב המצב הביטחוני

עם חמאת שיאה ומקדמיה


32 

קרא עוד


* מוצר זה אינו תרופה ולא נועד להחליף טיפול רפואי. המידע לעיל אינו מבוקר על ידי משרד הבריאות


קרם ידיים מזין עם חמאת שיאה ומקדמיה


קרם ידיים טבעי לגמרי, 100% צמחי (חוץ מהמים) 

קרם הידיים קליל ונספג מהר – אבל מזין בצורה מאוד משמעותית עם השפעה לאורך זמן. קרם הידיים מצליח להתגבר בצורה טבעית על כל מה שהידיים שלך עוברות בכל יום – עשרות שטיפות ידיים, סבון ידיים, חומרי ניקוי, מגע עם כל מיני סוגי חומרים. הקרם הטבעי ומכיל תרכובת שמנים משובחים ביותר, כמו חמאת שיאה אורגנית ושמן מקדמיה, שמזינה ומטפחת את עור הידיים בצורה מדהימה. כמו כן, יש בו תערובת שמנים אתריים נפלאים, בראשם קמומיל רומאי, שחוץ מהניחוח העדין והמקסים, עוזרת מאוד לטפח את העור שלך.

כמובן שאין בו שום זכר למשמרים כימיים, פארבנים, תוצרי נפט או כימיקלים סינטטיים.

גודל ואריזה

50 מ"ל במיכל איירלס איכותית, 100% ניתן למיחזור.

רישיון

ברישיון משרד הבריאות.

הוראות שימוש:

למרוח כמות של כחצי אפונה עד אפונה מקרם הידיים על הידיים לפי הצורך. אין צורך למרוח כמות גדולה מידי של קרם ידיים, זה מקשה על הספיגה של הקרם על העור

רכיבים – (הכל כולל הכל)

מים מזוקקים, מיץ אלוורה אורגני, שמן זרעי ענבים, שמן שקדים מתוקים, מסמיך המופק משמנים צמחיים טבעיים, תמציות שימור צמחיות, שמן חוחובה אורגני בכבישה קרה, חמאת שיאה אורגנית, מתחלב 100% צמחי המופק מפחמימות טבעיות (כמו שורש ה-Yuca) ןשמנים (כמו קוקוס), גליצרין צמחי, שמן מקדמיה, קסנטן גאם, סורביטול (לחות המופקת מסירופ תירס), תמצית לחות ושימור המופקת מגליצרין ושמן קוקוס, שמן אתרי קופאיבה בלסם, ויטמין E צמחי, חומצת לימון צמחית, שמן אתרי ליטסאה קובבה, שמן אתרי קמומיל רומאי.

 

אין לייחס לרשום התוויה רפואית


תכולה
50 מ"ל