משלוח חינם בקנייה באתר מעל 350 ש''ח

(דואר רשום או נקודת איסוף דרך UPS)
יתכנו עיכובים במשלוחים עקב המצב הביטחוני

שושן צחור וג'ינסנג ברזילאי


75 

קרא עוד


* מוצר זה אינו תרופה ולא נועד להחליף טיפול רפואי. המידע לעיל אינו מבוקר על ידי משרד הבריאות


קרם עיניים טבעי פעיל שושן צחור וג'ינסנג ברזילאי


העיניים שלנו מראות הכל. את כל הרגשות שלנו - שמחה, התלהבות, התקרבות, וגם חלילה עצב, כעס, חולשה. הן מראות כמה פחות מדי ישנו בלילה האחרון והאם אכלנו בריא או לא. קרם העיניים הטבעי המעולה הזה בא לעזור, לתת לך עידוד, תמיכה וחיזוק. הוא נועד לטשטש כתמים שחורים מתחת לעיניים, למצק שקיות נפולות, להפחית קמטים ולתת לחות שמתאימה בדיוק לאזור הזה הרגיש כל כך.

 הוראות שימוש:

קרם העיניים הטבעי נועד למריחה סביב העיניים, על העפעף התחתון והעליון, ובאיזור צידי העיניים. יש למרוח בזהירות, ולשמור על העין עצמה מפציעה על ידי ציפורן או גורם אחר בזמן המריחה. כמו כן, קרם העיניים לא נועד לעין עצמה ויש למרוח באופן כזה שהקרם לא יכנס לתוך העין.

אפשר להשתמש בקרם העיניים לפי הצורך, לרוב בין פעם לפעמיים ביום – בוקר וערב. כמובן שניתן גם בפעם אחת ביום אם אין זמן או מתוך צורך אחר.

חשוב להתמיד בשימוש, משום שעיקר התוצאות של קרם העיניים מתחילות להופיע בשימוש רצוף של שבועיים עד חודש.  

יש לשמור את קרם העיניים במקום קריר ומוצל. אין להשתמש אם ידועה או מתפתחת רגישות לאחד המרכיבים. יש להמנע ממגע בעיניים. להרחיק מהישג ידם של ילדים. לא למאכל.

רכיבים בעברית – קרם עיניים פעיל שושן צחור וג'ינסנג ברזילאי

מים. 

ממקור צמחי אורגני: מיץ אלוורה, שמן חוחובה, שמן המפ.

ממקור צמחי: גליצרין, טריגליצרידים של קוקוס, שמן מורינגה, שמן באובב, חמאת מנגו, שמן גלעיני דקל, שמן זרעי כותנה, מיצוי ג'ינסנג ברזילאי, מיצוי מויירה פאומה (צמח מיערות האמזונס), מיצוי שושן צחור, שמן זית כתית מעולה בכבישה קרה, חמאת קקאו, שמן אבוקדו, מיצוי דושן שעיר (צמח מקומי), שמן זרעי פשתן, ויטמין E, שמן אתרי אשכולית, שמן אתרי לבנדין.

מתחלב ממקור צמחי: גליצריל סטראט ציטראט, גליצריל סטראט, צטריל אוליבאט, סורביטאן אוליבאט, קאפריליל/קאפריל גליקוזיד, פוליגליצריל פלמיטאט/סוכרינט.

 מסמיך ממקור צמחי: צטיל אלכוהול, קסנטן גאם, צטריל אלכוהול. 

משמר ממקור צמחי: קפריליל גליקול, סודיום לבולינאט, חומצת קפריל-הידרואמיק, סודיום אניסאט.

Ingredients in English – Active Eye Cream with White Lily and Brazilian Ginseng

Water, Aloe Barbadensis Leaf Juice**, Cetyl Alcohol*, Glyceryl Stearate Citrate*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil**, Glycerin*, Glyceryl Stearate*, Cetearyl Olivate*, Caprylic/Capric Triglyceride*, Moringa Oleifera Seed Oil*, Adansonia Digitata Oil*, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter*, Sorbitan Olivate*, Caprylyl Glycol*, Caprylyl/Capryl Glucoside*, Elaeis Guineensis (Palm) Oil*, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Oil*, Pfaffia Paniculata Root Extract*, Ptychopetalum Olacoides Bark/Stem Extract*, Lilium Candidum Flower Extract*, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter*, Persea Gratissima Oil*, Cannabis Sativa Seed Oil*, Bidens Pilosa Extract*, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Oil*, Sodium Levulinate*, Xhanthan Gum*, Caprylhydroxamic Acid*, Polyglyceryl-6 Palmitate/ Succinate, Sodium Anisate*, Tocopherol*, Citrus Paradisi Peel Oil*, Lavandula Hybrida Oil*, Ceteraryl Alcohol*, Citral*, Linalool*, Limonene*, Geraniol*, Coumarin*, Citronellol*.

** – צמחי ואורגני

* – מקור צמחי

גודל ואריזה

15 מ”ל בשפופרת 100% אקולוגית שעשויה מ-50% פלסטיק ממוחזר שחזר מהשוק ו-50% קנה סוכר.

רישיון

ברישיון משרד הבריאות. אנחנו מחזיקים בהסמכה ממכון התקנים הישראלי של GMP לקוסמטיקה.

כמו כן, אנחנו מוסמכים לתקן ISO-22716 לייצור קוסמטיקה טבעית.

אין לייחס לרשום התוויה רפואית


תכולה
15 מ"ל