משלוח חינם בקנייה באתר מעל 350 ש''ח

(דואר רשום או נקודת איסוף דרך UPS)
יתכנו עיכובים במשלוחים עקב המצב הביטחוני

קרא עוד


* מוצר זה אינו תרופה ולא נועד להחליף טיפול רפואי. המידע לעיל אינו מבוקר על ידי משרד הבריאות


שמפו טבעי בניחוח פרחוני עם נגיעות ורדים וילנג ילנג


שמפו שהוא כל-כולו טבעי, בהגדרה הכי מחמירה ושקופה של המושג הכול-כך מנוצל הזה. שמפו שיהיה 100% ממקור צמחי, חוץ מהמים, כמובן.

שמפו טבעי באמת שאפילו חומרי השימור שלו יהיו 100% ממקור צמחי – מאושרים על ידי ארגוני התקינה האירופיים המחמירים ביותר לקוסמטיקה טבעית ואורגנית. וגם כמובן שהניחוח שלו יהיה 100% שמנים אתריים טבעיים ונפלאים.

 שמפו טבעי לחלוטין , מפנק, ריחני ועתיר קצף – כמו שכולם אוהבים. שמפו שתענוג אמיתי להשתמש בו .

שמפו נפלא – מקציף בעושר, מנקה היטב ומותיר את השיער רך, מסודר ויפה. האמבטיה מתמלאת בניחוח פרחוני ומשכר של קופאיבה בלסם, תפוז מתוק, גרניום ולבנדר, עם נגיעות של ילנג-ילנג. מבוסס על "תה" ריחני של פרחי ורדים ועל מיץ אלוורה אורגני.

רכיבים:

מים מזוקקים, מיץ אלוורה אורגני, מיצוי (תה) עלי ורדים, מסמיך (מופק מסוכר), דסיל גלוקוסיד (מופק מסוכר), גליצרין, תמציות שימור צמחיות, סורביטול (לחות המופקת מסירופ תירס), חלבון שיבולת שועל, גואר גאם (מסמיך טבעי מצמח הגואר), שמן חוחובה אורגני בכבישה קרה, שמן זית כתית מעולה בכבישה קרה, קסנטן גאם (מסמיך טבעי מתירס), שמן אתרי קופאיבה בלסם, שמן אתרי תפוז מתוק, חומצת לימון, שמן אתרי גרניום, שמן אתרי לבנדר, שמן אתרי ילנג ילנג.

Aqua, Aloe Barbadensis leaf juice, Rosa Damascena (Rose) Extract, Caprylyl/capryl Glucoside, Decyl Glucoside, Glycerin, Glycerin Glycerin & Aqua & Sodium Levulinate & Sodium Anisate, Sorbitol, Hydrolyzed Oat Protein, Guar Gum, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Oil, Xanthan Gum, Copaifera Officinalis (Copaiba Balsam) Oil, Citrus Sinensis (Sweet Orange) Essential Oil, Citric Acid, Pelargonium Graveolens (Geranium) Oil, Lavandula Officinalis (Lavender) Oil, Cananga Odorata (Ylang Ylang) Oil.

 

גודל ואריזה

500 מ"ל בבקבוק פלסטיק כהה איכותי.

רישיון

ברישיון משרד הבריאות.

אזהרות

יש לשמור את המוצר במקום קריר ומוצל. אין להשתמש אם ידועה או מתפתחת רגישות לאחד המרכיבים. יש להימנע ממגע עם העיניים. יש להרחיק מהישג ידם של ילדים. לא למאכל.

אזהרות

המוצרים אינם תרופות, תכונות הטיפוח והריפוי של השמנים הצמחיים מבוססים על הידוע בתחום הרפואה הטבעית בכלל והארומתרפיה בפרט. מי שיודע שיש לו רגישות רצוי שינסה מעט מהמוצר לפני התחלת שימוש שוטף.

אין לייחס לרשום התוויה רפואית


תכולה
500 מ"ל