משלוח חינם בקנייה באתר מעל 350 ש''ח

(דואר רשום או נקודת איסוף דרך UPS)
יתכנו עיכובים במשלוחים עקב המצב הביטחוני

ללא אלומיניום וללא סודה לשתייה, גרסת התנסות


30 

קרא עוד


* מוצר זה אינו תרופה ולא נועד להחליף טיפול רפואי. המידע לעיל אינו מבוקר על ידי משרד הבריאות


דאודורנט טבעי (82.9% אורגני), במרקם קרמי

ללא ניחוח

ללא אלומיניום 

ללא סודה לשתייה

דאודורנטים תעשייתיים רגילים, כאלה שכולנו השתמשנו בהם כשהיינו בתיכון, מונעים את ריח הזיעה ע"י מניעת הזיעה בעצמה. פעולה זו היא הרסנית, משום שהזיעה חיונית ביותר למערכת חילוף החומרים התקינה בגוף. הזיעה מסייעת לקירור הגוף במצב של פעילות יתר או חום גבוה, והזיעה מסייעת להפריש את הפסולת מתאי בגוף. דאודורנט טבעי אינו מונע את ההזעה עצמה, אלא יוצר סביבה שבה החיידקים היוצרים את ריח הזיעה לא אוהבים לחיות. פשוט.

  • עובד בצורה מדהימה ועשוי מחומרים טבעיים, בריאים ואיכותיים בלבד
  • מונע ביעילות ובעדינות את ריח הזיעה ויעיל למשך שעות ארוכות
  • דאודורנט ללא אלומיניום, פרבנים ומגוון חומרים סינתטיים


הדאודורנט הטבעי האורגני אינו מכיל חומרים שדאודורנטים טבעיים אחרים מכילים ואולי אינם רצויים. זהו דאודורנט ללא אלומיניום (החומר בדאודורנט אבן קריסטל) שאוטם את הנקבוביות ויכול להפריע לתהליכי ניקוי הרעלים הטבעיים של הגוף. כמו כן, זהו דאודורנט ללא סודה לשתיה, שעלולה לגרום לגירוי באנשים מסויימים. הדאודורנט הטבעי שלנו אינו מכיל אלכוהול וכמובן שלא טריקלוסן וחומרים סינטטיים אחרים. 

 

הדאודורנט הזה ללא ניחוח בכלל, כי יש הרבה אנשים שמעדיפים ניחוח ניייטרלי לדאודורנט שלהם או שרגישים לשמנים אתריים ולבושם בכלל. יש גם גרסה עם ניחוח פרחוני ועדין.

 

הדאודורנט מיוצר במפעל אקולוגי, על חשמל סולארי ובעבודת יד.  ברכיבים איכותיים ומשובחים בלבד,  בריכוזים גבוהים וללא פשרות בכלל. 

תכולה: 50 מ"ל

אין לייחס לרשום התוויה רפואית


תכולה
50 מ"ל