משלוח חינם בקנייה באתר מעל 350 ש''ח

(דואר רשום או נקודת איסוף דרך UPS)
יתכנו עיכובים במשלוחים עקב המצב הביטחוני

ללא אלומיניום וסודה לשתייה – עם עשב לימון וספירמינט


30 

קרא עוד


* מוצר זה אינו תרופה ולא נועד להחליף טיפול רפואי. המידע לעיל אינו מבוקר על ידי משרד הבריאות


דאודורנט סטיק טבעי לגבר, 

ללא אלומיניום וסודה לשתייה – עם עשב לימון וספירמינט


מכיל רק רכיבים טבעיים ולא אגרסיביים, אבל עובד מעולה מסביב לשעון ונעים מאוד לשימוש. משאיר אתכם רעננים ומוגנים כל היום, בלי פשרה על טבעיות, בריאות או איכות. הדאודורנט הטבעי מבוסס על שני חומרים פעילים עדינים – תמצית צמחית מיוחדת ואבקת אבץ שבסינרגיה פעילות מאוד למניעת החיידקים שגורמים לריח, מבלי לסתום את הנקבוביות ולמנוע את ההזעה הטבעית.

דאודורנט לגבר בניחוח מאוד פרשי, לימוני, עם נגיעה עדינה מאוד של מנטה. הוא מאוד מתאים לנשים שאוהבת דאודורנט בניחוח פרשי. 

 דאודורנט הסטיק יעיל מאוד ואפשר לסמוך עליו שימנע את ריח גם אצל אנשים פעילים מאוד, ליום שלם. הדאודורנט הטבעי גם עדין מאוד, ו-100% טבעי וטהור!

הדאודורנט הטבעי אקולוגי (לא יצר פלסטיק חדש בעולם!), טבעוני (Vegan) ב-100%, חופשי מאכזריות וניסויים בבעלי חיים לחלוטין. הוא מיוצר בעבודת יד אוהבת במפעל האקולוגי והחברתי בגליל העליון.

הדאודורנט הטבעי מבוסס על:

  • אבקת אבץ
  • תמצית צמחית פעילה
  • חמאת קקאו
  • חמאת קוקוס 
  • חמאת שיאה אורגנית
  • שעוות קרנובה צמחית

 

 הוראות שימוש:

למרוח שכבה דקה ואחידה של הדאודורנט בבית השחי. הדאודורנט כבר יגיע לכל בית השחי עם תנועת הגוף. הדאודורנט משאיר שכבה לבנה למשך כמה דקות, אין ללבוש בגדים שצמודים לבית השחי עד ספיגה מלאה, כי הם עלולים להתלכלך ולהנזק. הדאודורנט לאשה אינו מונע זיעה, אך הוא מונע את הריח הלא נעים בצורה אפקטיבית ליום שלם. כדאי מאוד לחדש את הדאודורנט לאחר רחצה בים, בבריכה, או מקלחת.


Ingredients (Men’s Deodorant Stick):

Caprylic/Capric Triglyceride*, Cera Carnauba*, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter*, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Zinc Oxide*, Sodium Stearate*, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter**, Triethyl Citrate*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil**, Cymbopogon Flexuosus Oil*, Citrus Limon (Lemon) Peel Oil*, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil*, Mentha Piperita Oil*, Mentha Viridis (Spearmint) Leaf Oil*, Tocopherol*, Salvia Officinalis Oil*, Citral*, Geraniol*, Limonene*, Linalool*.

צמחי * 

צמחי אורגני **

רכיבים בעברית פשוטה – דאודורנט סטיק לגבר:

רכיבי שמן זית*, שעוות קרנובה*, חמאת קקאו*,  חמאת קוקוס אורגנית**, אבץ, מסמיך צמחי*, חמאת שיאה אורגנית**, חומר פעיל אנטי מיקרוביאלי צמחי*, שמן חוחובה אורגני בכבישה קרה**, שמן אתרי עשב לימון*, שמן אתרי לימון*,  שמן אתרי תפוז*, שמן אתרי מנטה*, שמן אתרי ספירמינט*, ויטמין E צמחי*, שמן אתרי מרווה*. אלרגנים הנמצאים בשמנים אתריים טהורים שיש לציין לפי חוק: ציטראל*, גרניול*, לימונן*, לינאלול*.

 צמחי * 

צמחי אורגני **

תוקף

24 חודשים מיום היצור, 6 חודשים מיום הפתיחה (PAO)

גודל ואריזה

50 מ”ל במיכל אקולוגי שעשוי מ-100% פלסטיק ממוחזר שחזר מהשוק.

רישיון

ברישיון משרד הבריאות. אנחנו מחזיקים בהסמכה ממכון התקנים הישראלי של GMP לקוסמטיקה.

כמו כן, אנחנו מוסמכים לתקן ISO-22716 לייצור קוסמטיקה טבעית.

אזהרות

אין להשתמש אם ידועה או מתפתחת רגישות לאחד המרכיבים. להרחיק מהישג ידם של ילדים. לא למאכל. יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. 

הוראות אחסון:

יש לשמור סגור, במקום קריר ומוצל.

 

אין לייחס לרשום התוויה רפואית


תכולה
50 מ"ל