משלוח חינם בקנייה באתר מעל 350 ש''ח

(דואר רשום או נקודת איסוף דרך UPS)
יתכנו עיכובים במשלוחים עקב המצב הביטחוני

מקציף, מפנק ועדין


35 

קרא עוד


* מוצר זה אינו תרופה ולא נועד להחליף טיפול רפואי. המידע לעיל אינו מבוקר על ידי משרד הבריאות


סבון פנים ורדים, ג'וניפר וילנג ילנג – מקציף, מפנק ועדין

 

פנים שלנו חשופות כל הזמן, והן זקוקות לסבון פנים יום-יומי בריא, טבעי, עדין ומתחשב. במיוחד אם הן סובלות מיובש, ועור שלא נראה במיטבו – עייף ודל.

בדיוק בשביל זה נוצר סבון הפנים הטבעי והמקסים הזה. סבון פנים ריחני, מפנק ועשיר. הוא מעניק לך פנים נקיות וקורנות יום-יום, וגם לחות טבעית, בריאה, ומדהימה שמשאירה את העור שלך רך, קורן ושמח.

סבון פנים כולו טבעי וכל חומרי הגלם שלו מופקים רק מצמחים, הכול כולל הכול. כמובן שאין בו כימיקלים, פארבנים, חומרי ריח או שימור סינטטיים או כל דבר כזה. יש לו ניחוח טבעי, עדין ומקסים, של ורדים וילנג-ילנג.

למה צריך סבון מיוחד לפנים?

עור הפנים שלנו מאוד דק, עדין ורגיש. הוא גם כמובן זקוק לניקיון יום-יומי בגלל שהפנים חשופות לכל הזיהומים הסביבתיים במשך כל היום.

בכל פעם שמנקים את הפנים – עם תחליב רחצה, מי פנים או עם סבון פנים – מוסרת שכבת השומן הישנה ואיתה הלכלוך. הבעיה היא שעצם הניקיון גם מייבש, כי הוא לוקח איתו חלק מהשמן הטבעי של העור. החוכמה היא לדעת לאזן נכון את הניקיון עם היובש – ופנים רגישות יותר, צריכות סבון פנים שתוכנן בדיוק עבור זה.

סבון הפנים מעוצב במיוחד כדי לנקות – אבל להיות עדין מאוד כדי להביא את אפקט היובש למינימום. כדי לשמור על העור רך, עדין ומלא לחות, סבון הפנים שלנו מבוסס על קרם לחות נוזלי איכותי ומדהים, ולכן הוא גם מזין את העור עם לחות, תוך כדי פעולת הניקיון.

 

סבון הפנים בנקודות:

– מהפכני: מרכיבי הסבון 100% צמחיים (חוץ מהמים).
– אינו מכיל משמרים כימיים: מכיל תמצית שימור צמחית ייחודית שאנחנו מייבאים במיוחד.
– אינו מכיל מקציפים כימיים שמבוססים על תוצרי נפט: מכיל מקציף טבעי, צמחי, שמופק ממקורות מתחדשים, NON-GMO.
– אינו מכיל בושם כימי: מכיל רק שמנים אתריים טהורים וטבעיים.

 

תוקף

18 חודשים מיום הייצור,  12 חודשים מיום הפתיחה (PAO)

גודל ואריזה

בקבוק 150 מ"ל

רישיון

ברישיון משרד הבריאות

הוראות שימוש: 

להרטיב את הפנים והידיים עם מים חמימים, לשים מעט קצף סבון פנים (סבון הפנים יוצא מבקבוק ה Foamer בתור "מוס" עדין) על הידיים ולעסות בעדינות בתנועות ניקוי את הפנים. להקציף בעדינות. לשטוף היטב עם מים חמימים.

יש לשמור את המוצר סגור, במקום קריר ומוצל. אין להשתמש אם ידועה או מתפתחת רגישות לאחד המרכיבים. להימנע ממגע בעיניים. להרחיק מהישג ידם של ילדים. לא למאכל.

רכיבים:

רכיבים:

מיצוי פרחי ורדים*, מיצוי פירות ג’וניפר (ערער)*, מיצוי פרחי היביסקוס*, קפריליק גלוקוסיד (מקציף צמחי מגלוקוז צמחי ושמנים צמחיים)*, מיץ אלוורה אורגני**, תמצית שימור צמחית*, גליצרין צמחי*, שמן אתרי קופאיבה בלסם*, חומצת לימון צמחית*, ויטמין E*, שמן אתרי ליטסאה קובבה*, שמן אתרי ילנג-ילנג*.

** – צמחי ואורגני

* – מקור צמחי

Ingredients: Rosa Centifolia Flower Extract*, Juniperus Communis Flower Extract*, Hibiscus Sabdariffa Fruit Extract*, Caprylyl/capryl Glucoside*, Aloe Barbadensis Leaf Juice**, Glycerin & Aqua & Sodium Levulinate & Sodium Anisate*, Glycerin*, Copaifera Officinalis (Copaiba Balsam) Oil*, Citric Acid*, Tocopherol* & Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Litsea Cubeba (Litsea) Oil*, Canaga odorata var. genuina (Ylang Ylang) Essential Oil*

** – צמחי ואורגני

* – מקור צמחי

סבון הפנים שלנו מבוסס על תמציות הרבליסטיות מיוחדות של שלושה צמחים – פרחי ורדים, פירות ג'וניפר (ערער) מיובשים, ופרחי היביסקוס. הנה מה שהן עושות בסבון הפנים שלנו:

  • פרחי ורדים – צמח פלא קוסמטי שאהוב ומוערך מאז העת העתיקה ועד ימינו. ברפואה הטבעית הוא ידוע כמעשיר ומזין ונותן מרץ ומראה מחודש לכל סוגי העור. בחרנו אותו לסבון הפנים הטבעי שלנו כי הוא מתאים במיוחד לעור הפנים הדק והעדין, שפעמים רבות הוא יבש מעט. זו בדיוק המומחיות של פרחי הורדים. כמו כן, הוא אידיאלי לסבון פנים מאחר והוא נחשב כעוזר למנוע קימטוטים והיוצרות "קווי הבעה" בפנים.
  • ג'וניפר (ערער) – הערער נחשב כמומחה באיזון רמת השומניות של העור, בטיפול באדמומיות ומראה עור מגורה או מודלק. הוא אלוף בלשמור על העור חלק ובריא. בחרנו בו לסבון הפנים הטבעי שלנו כדי להשלים את פעולת הורדים ולעזור לשמור את הפנים בריאות, נקיות מגירויים ותגובות לא נעימות.
  • פרחי היביסקוס – בחרנו בו לסבון הפנים שלנו כי הוא ידוע כצמח נהדר לשמירה על עור פנים רך וגמיש. הוא גם אנטי-אוקסידנט. ואולי הכי טוב לסבון פנים מוצלח – הוא מכיל חומר טבעי שעוזר למתוח את העור ומקדם מראה עור צעיר, חיוני ומופחת קמטוטים.
  • מיץ אלוורה אורגני – קלאסיקה לפנים. אנחנו מתייחסים אל האלוורה בסבון הפנים שלנו בתור "המנחמת" של הפנים אחרי כל מה שהן עוברות במשך היום. מישהו צריך להרגיע, לרפא, לאזן ולחדש, לא? אז בגלל זה בחרנו בה לסבון הפנים שלנו.

וגם יש בסבון הפנים הרכב מנצח של חומרי לחות טבעיים מדהימים

  • קסיליטול (Xylitol) – תמצית 100% צמחית המופקת מעץ הליבנה הרפואי ((Birch. היא דומה מאוד לתפקוד הסוכר, למרות שאיננה סוכר, ומושכת לחות בצורה יוצאת דופן לעור – וגם עוזרת לה להישאר! בחרנו בה לסבון הפנים שלנו כי לחות הפנים היא המפתח לעור צעיר, גמיש וזורח. מאושרת Ecocert ו- NaTure, בטוחה לחלוטין לסביבה ומיוצרת בתהליך 100% מתחדש.
  • קסיליטול-גלוקוסיד (Xylityl-glucoside) – תמצית 100% צמחית שהיא "אחותה" של הקסיליטול. היא דווקא מופקת מחיטה, ובעלת תכונות מקבילות וסינרגיות עם קרובת משפחתה. גם היא מעשירה את העור בלחות לאורך שעות רבות ברמות שלא מצאנו ברכיבים טבעיים אחרים לסבון פנים. מאושרת Ecocert ו- NaTure, בטוחה לחלוטין לסביבה ומיוצרת בתהליך 100% מתחדש.
  • גליצרין צמחי – נוזל טבעי סמיך, דומה קצת לדבש, שמופק מ-100% שמנים צמחיים (כמו קוקוס). שימו לב – יש גליצרין זול שמופק מנפט. אנחנו כמובן משתמשים רק בגליצרין איכותי, 100% צמחי. הגליצרין אידאלי לסבון פנים טבעי כי הוא משלים באפקטיביות את פעולת קיבוע הלחות לעור (Humectant) והוא יכול להזין את הפנים בכמות שווה למשקלו של לחות לאורך זמן. זה אומר המון גמישות ובריאות לעור הפנים!

שורה תחתונה – "שלישיית תמציות הלחות" שלנו נועדה לתת לסבון הפנים, לצד יכולת ניקיון ורענון יסודית, גם הרבה לחות מזינה ומטפחת לעור.

"הרביעייה ההרבליסטית" שלנו – נועדה להזין, להרגיע, לחדש ולתרום למראה עור צעיר, חלק, מוצק ומתוח יותר.

ואחרון חביב, הכירו את המקציף העדין שלנו!

קפריליל/קפריל גלוקוסיד ( (Caprylyl/capryl Glucoside – מקציף 100% צמחי, טהור ועדין שמופק מקוקוס ופחמימות צמחיות. מנקה בעדינות ויסודיות. אינו מכיל כמובן סולפיטים, פרבנים, SLS, ALS וכל שאר מרעין בישין.

אין לייחס לרשום התוויה רפואית


תכולה
150 מ"ל