משלוח חינם בקנייה באתר מעל 350 ש''ח

(דואר רשום או נקודת איסוף דרך UPS)
יתכנו עיכובים במשלוחים עקב המצב הביטחוני






לקוחות יקרים
החנות תהיה סגורה בתאריכים
18/4/24 -30/4/24
הזמנות שיתקבלו מהתאריך ה- 17/4/24 יטופלו וישלחו לאחר החג.
חג שמח לכולם

שמן דגים טרי עם תעודות איכות לחימצון. הרכב אופטימלי של 600 מ"ג חומר פעיל בכמוסה


126 

קרא עוד


* מוצר זה אינו תרופה ולא נועד להחליף טיפול רפואי. המידע לעיל אינו מבוקר על ידי משרד הבריאות
* יתכן שוני מחירים בין האתר לחנות


הערה:

מוצר זה צריך לאחסן בקירור, לכן אין משלוח על מוצר זה רק ניתן לאסוף בחנות.

שמן דגים אומגה 3 גליל

אומגה 3 טרייה מהמקרר! מבטיחים הגנה מפני חימצון.
600 מ"ג חומר פעיל בכמוסה, בריכוז הדומה להרכב הטבעי של דגי ים קטנים: DHA 200 מ"ג +EPA 400 מ"ג.

המלצות שימוש:

2-5 כמוסות ביום.

כללי: מומלץ ליטול על בטן ריקה, עם כל משקה ובסמוך לאכילת מזון שומני.
דוגמה למזון שומני: זיתים, אבוקדו, שקדים ואגוזים, גבינות שמנות, חמאה, שמנת, שומן בקר, שומן כבש וכיוצ"ב.
עם מה מומלץ לא לקחת (להמתין כשעתיים אחרי הארוחה):
– בשר אדום, חלקי פנים או תוספי ברזל.
– מזון עתיר סיבים כגון קטניות, סובין וכיוצ"ב.

תכולה: 100 כמוסות.

כשרות: מאושר לשימוש על פי ההלכה כולל פסח, הרב יוסף זריצקי

אחסון במקרר:

כולנו כבר שמענו רבות על היתרונות הבריאותיים של שמן דגים אומגה 3… בין אם אנו חולי לב, סובלים מאלרגיות, סובלים מבעיות קשב וריכוז או פשוט רוצים לתחזק את גופנו ולספק לו את אחד המזונות הנדרשים והמועילים לו ביותר.

האם האומגה 3 שאתם צורכים אכן יעילה כמצופה? ובכן, מתברר ששמן דגים אומגה 3 הנו מזון רגיש מאוד לחימצון. חימצון הוא תהליך של פירוק כימי טבעי אשר מייצר רדיקלים חופשיים מזיקים.

שיטת המקרר מספקת תנאים מתאימים להפחתת חימצון: אויר קר ויבש (אויר קר הינו תמיד אויר יבש). זכרו, שמן אומגה 3 מתחמצן וזקוק להגנות מתאימות מפני חשיפה לחום, לחות וחמצן. מי שעמד על בעיה זו לפני כבר מעל לעשור הוא גיא בן צבי, מייסד "אומגה גליל" המספקת אומגה 3 טרייה משמן דגים המאוחסנת בקירור.

חשבו על מוצרי אומגה 3 העומדים על מדף בתנאי קיץ ישראלי ממוצע, חם ולח, במשך מספר חודשים ולפעמים אף שנה שלמה. זהו פרק זמן ארוך בתנאי חום ולחות. על מנת להמחיש את הרעיון חשבו על דגים שאתם קונים בשוק או בסופר, תמיד בקרור- האם הייתם קונים דג שנשמר על המדף ללא קרור?

אומגה 3 טרייה מהמקרר! של אומגה גליל.

מפרט והרכב:

אומגה 3 זו תכונה של חומצות שומן. לא כל סוגי האומגה 3 הם פעילים מבחינה ביולוגית. שתי חומצות השומן הפעילות מבחינה ביולוגית הן EPA ו- DHA, מה שנקרא בתוך המוצר "חומר פעיל".

יחס EPA:DHA הוא חשוב ביותר. אנו ממליצים על כמות כפולה של EPA בכל כמוסה. באומגה 3 גליל כמות כפולה ביחס של 400 מ"ג EPA לכל 200 מ"ג DHA.

התפקיד שלנו באומגה 3 גליל הוא לספק לכם את שמן הדגים האיכותי והבטוח ביותר הניתן להשגה ולשמור עליו ברמת חימצון נמוכה ביותר עד סיום שרשרת האספקה. גיא בן צבי, המייסד והמנכ"ל של אומגה 3 גליל, ביקר בעצמו במפעלי ייצור השמן והקפסולות, וערך היכרות מקרוב עם תהליך ההפקה, הכיר את האנשים ונכח בבדיקות האיכות.

תהליך יצור– זיקוק מולקולרי ללא ממיסים אורגניים, הכולל תהליך דאודוריזציה. כל תהליך היצור ואחסון שמן הגלם נעשה תחת חנקן למניעת חימצון.

בדיקות איכות– המוצר עובר כ 30 בדיקות איכות הכוללות רמת חומציות ורמת חימצון, הרכב ואנליזה כימית, נוכחות של פתוגנים (חיידקים ופטריות) נוכחות של רעלנים כגון מתכות כבדות רעילות (כספית, עופרת, קדמיום, ארסניק), דיאוקסינים פוראנים, PCB.

נקיון– המוצר הנמכר עומד בבדיקות איכות וניקיון מפתוגנים, רעלנים ומתכות רעילות על פי התקנים המחמירים ביותר של רשויות הבריאות הרלוונטיות. המוצר מיוצר בהתאם לתקני ארגון העל של יצרני האומגה 3 GOED.

רשיון– המוצר מיובא, נארז ומאוחסן ברישיון מטעם משרד הבריאות.

שמירה על הסביבה- הדייג מבוצע על פי חוקי הדייג המחמירים של מדינות פרו וצ'ילה. היצרנים מתחייבים לעמוד בתקני איכות סביבה ומעורבות חברתית-סביבתית.

סטנדרטים- יצרן השמן חבר בארגון הגג של יצרני אומגה 3 העולמיים GOED המציב סטנדרטים גבוהים ליצרני אומגה 3 הן בפן הטכני והן בפן המדעי. כל חברי ארגון  GOED מחויבים לתקני האיכות של GOED ושומרים על רמת החמצון המותרת בייצור.


אין לייחס לרשום התוויה רפואית
תכולה
100 כמוסות
הוראות שימוש
מומלץ ליטול על בטן ריקה, עם כל משקה ובסמוך לאכילת מזון שומני.
כשרות
כשר הרב יוסף זריצקי