משלוח חינם בקנייה באתר מעל 350 ש''ח

(דואר רשום או נקודת איסוף דרך UPS)
יתכנו עיכובים במשלוחים עקב המצב הביטחוני

קרא עוד


* מוצר זה אינו תרופה ולא נועד להחליף טיפול רפואי. המידע לעיל אינו מבוקר על ידי משרד הבריאות


שמן שקדים אורגני בכבישה קרה


שמן שקדים מפנק במיוחד ובאיכות נדירה ומוקפדת. הוא אורגני בכבישה קרה מופק מכבישת שקדים מתוקים טריים בצורה ששומרת על איכות השמן המקסימלית. שמן השקדים מופק ממטעי שקדים למאכל בספרד ובצרפת. ראשית טוחנים את השקדים ואז מועכים אותם בהפעלת לחץ ומסננים את השמן דרך פילטר נייר עדין. הכבישה היא ללא חימום וללא שימוש בחומרים נוספים.

השמן משמש למגוון שימושים בריאותיים ומשמש כחומר גלם איכותי בקוסמטיקה טבעית בגלל האיכויות הרבות שלו בשימוש על העור, הוא שמן הבסיס המושלם, יש לו ריח ממש עדין של שקדים, הוא סמיך ונעים ובעל צבע בהיר.

הוא משמש כבסיס לקרמים ומשחות רבות בקוסמטיקה הטבעית וגם בקוסמטיקה הביתית. בגלל העדינות שלו הוא מעולה לשימוש גם בזמן הריון, לעיסוי כללי ועיסוי הפירנאום והוא גם מעולה לעיסוי תינוקות קטנים וילדים. יש בו תכולה גבוהה של ויטמין E שהופך אותו למעולה לעור ועוזר לו למראה בריא ומאוזן, בנוסף לכך, הוא עשיר באנטי אוקסידנטים, ויטמינים A, B ו-D.

גודל ואריזה

100 מ"ל בבקבוק זכוכית כהה.

רישיון

ברישיון משרד הבריאות

 הוראות שימוש:

מורחים מעט על העור בכל פעם ובכל מקום שהוא נדרש, עד לספיגה מלאה. יש לו ריח עדין של שקדים והוא נעים ונספג במלואו לתוך העור, משאיר אותו רך ולח ונעים.

רכיבים:

100% שמן שקדים אורגני בכבישה קרה.

אזהרות

המוצרים אינם תרופות, תכונות הטיפוח והריפוי של השמנים הצמחיים מבוססים על הידוע בתחום הרפואה הטבעית בכלל והארומתרפיה בפרט. מי שיודע שיש לו רגישות רצוי שינסה מעט מהמוצר לפני התחלת שימוש שוטף.

אין לייחס לרשום התוויה רפואית


תכולה
100 מ"ל