משלוח חינם בקנייה באתר מעל 350 ש''ח

(דואר רשום או נקודת איסוף דרך UPS)
יתכנו עיכובים במשלוחים עקב המצב הביטחוני

100 שקיקים


85 95-10.53%

קרא עוד


* מוצר זה אינו תרופה ולא נועד להחליף טיפול רפואי. המידע לעיל אינו מבוקר על ידי משרד הבריאות
* יתכן שוני מחירים בין האתר לחנות


חליטת תה גלודן - GLUDAN TEA

(שם קודם: תה גלוקודן/Glucodan Tea)

פיתוח ישראלי מקורי 

מכיל גם סטיביה - טעים לשתיה

100% חומרים טבעיים, ללא קפאין, ללא חומרים משמרים

ללא צבעי מאכל, ללא תמציות טעם מלאכותיות

חליטת גלודן מכילה: מרווה משולשת, סטיביה, עלי זית, אקליפטוס, לימונית, לואיזה, ג'ימנמה, טיון.

חליטת גלודן מכילה צמחי מרפא לחליטה וביניהם צמח ה"סטיביה" המתוק באופן טבעי.

 מכיל צמחים הידועים כמסייעים כטיפול טבעי להורדת סוכר

מעתה ניתן לשתות תה טבעי, ללא סוכר, ללא חומרים משמרים, בפחות מחצי קלוריה לכוס משקה.

הוראות שימוש: 2-3 כוסות ליום לאחר הארוחות.

תכולה: 100 שקיקים .

כשר פרווה

האמור בדף זה הינו מידע כללי.

מידע זה איננו מהווה המלצה רפואית.

לפני תחילת טיפול מומלץ לקרוא חומר נוסף ולהתייעץ עם אנשי המקצוע.


סטיביה – "צמח המרפא המתוק של פרגוואי". מוצאו ביערות הגשם של דרום אמריקה.

מתיקותה של הסטיביה והיותה נטולת קלוריות וסוכר מתירים את השימוש בה לסוכרתיים. בניגוד לתופעות לוואי שונות הקיימות בממתיקים מלאכותיים, אין לשימוש בסטיביה כל תופעות לוואי.

המעלה הגדולה השנייה של הסטיביה היא השפעתה על רמת הסוכר בדם ויכולתה לסייע באיזון רמות סוכר גבוהות. יתרונות נוספים של סטיביה על פני הסוכר: הקטנת הסיכון להצטברויות רובד חיידקים בשיניים, הפחתת תחושת הרעב וסיוע בתהליך ההרזיה, והקטנת הסיכון ליתר לחץ דם.

אקליפטוס – מסייע בהורדת רמת הסוכר בדם, בעל סגולות אנטיספטיות בולטות, מעולה לחיטוי דרכי הנשימה.

טיון – נחשב ל"מלך צמחי המרפא", שימושי בסיוע למגוון רחב של מכאובים ומחלות. מסייע בהורדת לחץ הדם ובסוכרת, אנטי בקטריאלי, אנטי פטרייתי.

מרווה משולשת – משמשת כצמח מרפא בכל ארצות הים התיכון. המרווה מרפה את כלי הדם ההיקפיים, מסייעת בהורדת רמת הסוכר בדם ובהמרצת מחזור הדם.

עלי זית – עלי הזית הוכחו כמסייעים מאוד בהורדת רמת הסוכר בדם ולחץ הדם וכן הם מגינים על פעילותו התקינה של הלב. עלי הזית מכילים ביו-פלאבונואידים הדרושים לתחזוקת דפנות כלי דם נימיים.

במחקר שנעשה באוניברסיטת "מסינה" באיטליה, לגבי השפעת השימוש בתמצית עלי הזית על בריאות הלב, הודגם כיצד האולרופאין מגביר את זרימת הדם אל הלב, ע"י הרחבת כלי הדם שלו והורדת לחץ הדם.

במחקר שנערך באוניברסיטת "מילנו" באיטליה נמצא, שתמצית עלי הזית פועלת כאנטי אוקסידנט. היא מעכבת ומקטינה את סיכון התהליך הגורם לפגיעה בכלי הדם, וכן מקטינה את הסיכון לדלקות, טרשת עורקים והיצרות כלי הדם. יתרון נוסף של השימוש בעלי הזית, הוא מניעת חמצון הכולסטרול הרע (LDL) ועקב כך מניעת פגיעה בכלי הדם הכליליים של הלב.

ג'ימנמה – נחשבת ברפואת הצמחים לצמח מוביל בטיפול בסוכרת. במחקרים רפואיים בחולדות סוכרתיות בעשורים האחרונים הוכח כי הג'ימנמה מפחיתה את רמות הסוכר בדם. במחקרים קליניים (עם בני אדם סוכרתיים) נמצא כי חלה ירידה בתלות בתרופות והוכח גם כי הג'מנמה מפחיתת תאבון ומעכבת את חוש הטעם המתוק.

 

ביבליוגרפיה נבחרת

1.    Visioli F. and Gali C. Oleuropein protects low density lipoprotein from oxidation. Life Science 55: 1965-1971, 1994.

2.    Stevioside acts directly on pancreatic beta cells to secrete insulin: actions independent of cyclic adenosine monophosphate and adenosine triphosphate-sensitive k+-channel activity. Jeppesen PB, Gregersen S, Poulsen CR, Hermansen K. Metabolism (2000) Feb;49(2):208-14 (Department of endocrinology and metabolism, aarhus university hospital, Denmark).

3.    Joffe DJ, Freed SH. Effect of extended release Gymnema Silvestris leaf extract (Beta Fast GXR) alone or in combination with oral hypoglycemics or insulin regimens for type 1 and type 2 diabetes. Diabetes In Control Newsletter 2001;76:no page number


האמור בדף זה הינו בגדר מידע כללי ואיננו מהווה המלצה רפואית. בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא המטפל.


אין לייחס לרשום התוויה רפואית
תכולה
100 שקיקים
הוראות שימוש
3 - 2 כוסות ליום, לאחר הארוחה.
כשרות
כשר פרווה